msomimicca

2012 i sikte.

Kategori: Vardag

Detta år lider mot sitt slut, och det känns lite häftigt faktiskt.
Lite drygt 6 månader har gått sedan jag bytte jobb, det var en helt ny bransch jag klev in i.
7an Mediapartner blev den nya plattformen jag skulle utgå ifrån.
Att i dagsläget, med facit i hand, kunna göra en summering av dessa 155 arbetsdagar beskriver jag som
ny luft som tagit plats under mina 25åriga vingar, ett nytt kapitel i livet tar sin början.
Alla har vi väl någon gång stannat upp och funderat över vad man ska åstakomma här i livet, vad kommer jag att göra när jag "blir stor". Det har jag gjort mer än en och två gånger. Kanske typ tusen..
Att ha drömmar om karriär, resor, villa och volvo, familj eller vad det nu kan vara gör livet mycket lättare.
Det är det som driver oss framåt och gör att vi vågar ta nästa, kanske oväntade, steg mot drömmen.
Därför kommer jag aldrig att sluta drömma, jag vill fortsätta att göra nya avstamp i min påbörjade väg framåt.
......
Jag tänkte börja redan nu, för på söndag är det nytt år och nya möjligheter som man säger.
2012, here I come!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: