msomimicca

Gränsen för citatmaskin?

Kategori: Vardag

I bland bara slänger jag ur mej meningar som värsta citatmaskinen..och ibland blir det bra, eller mindre dåliga kanske man kan utrycka sej. Haha!
"Ja, huset står ju där det står.." Ja verkligen bra att huset står där det står. (På frågan om var ett specifikt huset låg någonstans)
" Vilken bra comb dom där är! " Tyckte att det gick snabbare att säga comb ist för combo..briljant, tar ju ungefär en 100 dels sekund snabbare att säga.
Men såna här bjuder jag gärna på om det ger min omgivning ett gott skratt, och var går egentligen gränsen för att klassas som citatmaskin?
Snabba kast nu. QX-galan på TV:n förgyller fredagskvällen, efter en mysig kväll hos Mami med gomiddag!
Sitter kvar så länge jag kan i soffan, för varje gång jag rör mej tror jag mina ben kommer sprängas, på riktigt, har en sjuhelvetes träningvärk idag. HELL YEAH!
Sovgott, puss & hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: