msomimicca

i väntans tider.

Kategori: Vardag

Händer lite av varje här inom kort, kan säga att jag är i väntans tider helt enkelt.
Väntar hem mina två tradera vinster, JA det blev två st isf för bara en.
Fyra riktigt goa klotlampor att ta med till stugan, och ett brons halsband som jag vann senast i går.
Turen hade kommit till dalgatan! Å de tackar man givetvis för.
Inte nog med det, beställde en ny telefon här om dan. Iphone 4. Vit såååklart!
Den är verkligen riktigt snygg. RIKTIGT SNYGG!
Sen har man ju ett grönt kort inte alls så långt borta. Efter mycket nöt och slit och många blåsor senare så kan jag faktiskt säga att jag börjar bli bra. Bra enligt mina mått mätta.
Att få ha kvar bollarna efter 9 hål gör tamejfan mej till ett proffs! Som jag sa enligt mina mått mätta.
Haft en bra dag i övrigt,en sån här fin feelgood-feeling har intagit plats i vardagen.
De om nått är kärlek de!
Godnatt på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: