msomimicca

Närmar sej.

Kategori:

Idag var det back to business igen. Ingen tid att ligga hemma och va sjuk.
Nu närmar sej allt det roliga jag har sett framemot i höst..
På lördag är det bröllop och jag ska byta yrke för en kväll, servitrisen här!
Inte nog med det, söndag är det dags för min allra första golftävling, det blir ju spännade. 
Tränat som en dåre ikväll för att vara väl förberedd på söndagmorgon! 
Ska entra banan med färgglada brallor och ett leende på läpparna hade jag tänkt.
Jag och hon i shopen började snacka om just tävlingar och hon sa nått som jag tar med mej tills dess det är dags; "Går det dåligt så är det bara att skratta". Ja mycket mer kan man väl inte göra, förutom ett omslag. Jo, det får man. Tävlingen heter just det, Omslaget. Mycket fiffigt!
 
Slutraden är här, säger godnatt ja!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: